fredag 30 november 2007

Massage

Nu är ytterligare en arbetsvecka slut. Vad trött man blir på kollegor som hela tiden misstolkar allt man säger. De blir sura för något man säger för att de tror att jag säger det för att vara taskig. Jag orkar inte hela tiden förklara hur jag menar. Det fanns något kul med jobbet idag. Vi hade besök av föräldrar med en liten ett-årig tjej som vi ska börja inskola efter nyår. Föräldrarna verkade positiva och nöjda med vad de fick se och höra.

Slutade jobba tidigt idag. Åkte iväg på massage. Härligt!!! Blev ganska trött efteråt. Jag har "sovit middag" en stund efter maten. Skönt! Vi har en tjej här i byn som utför massage så något stadsbesök behövdes inte.

Några fönster har inte blivit tvättade denna vecka. Hoppas vädret blir bra imorgon, då finns förhoppningen att jag kan ta några.

Tänk att det är första advent på söndag. Tiden går fort. Nu ska adventsljusstakarna upp i fönstren, belysningen på balkongen ska dit, nya gardiner ska upp mm. Det finns lite att göra denna helg.

Inga kommentarer: