måndag 14 april 2008

Oj, vad tiden går.....

Det är nog dags att uppdatera. Tiden bara springer iväg. Jag vet inte vart tiden tog vägen sen jag skrev sist. Jag vet inte vad jag gjort mer än jobbat. Jag har haft några utvecklingssamtal. Det tar sin lilla tid att förbereda. Nu har jag två kvar i slutet av april. Sen är det över för denna gång.

I fredags kom mitt barnbarn och sov över till lördagen. Då var det fullt ös tills det blev dags att lägga sig. Vi somnade båda två efter att jag läst en bok om Nalle Puh.

I lördags eftermiddag kom brorsan och hans kompis hem till mig och tittade över mina datorer. Har haft lite småfel som de fixade till. Nu hoppas jag att de ska fungera ett tag.

I går spelade mina tjejer fotbollsmatch. De vann med 3-2. Det var inte så jätteskönt att stå och titta på, lite småkyligt var det.

Imorgon har jag semester. Det har varit tufft på jobbet ett tag med en hel del övertid så det ska bli skönt att få vila lite. På eftermiddagen ska jag till Norrköping och få lite massage på Norrköpings Kinaterapi. Personalen på min förskola fick varsitt presentkort av en förälder som arbetar där.

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Så är det ibland... man hinner inte ikapp tiden. Men det är bra att tänka på sig själv också! Så härligt med massage!
Och kanon att få datorerna fixade! Vet inte vad jag skulle göra utan datorn!