lördag 5 april 2008

Lördag

.....snart är denna dag slut och vad har jag gjort???? Ingenting nästan! Var iväg några timmar och kollade på A-lagets match mot Krokek.
De vann med 2-0 (tror det blev slutresultatet). Lagat mat har jag förstås gjort och suttit vid datorn lite. Helgerna går så fort och jag har lite panik. Det är så mycket jag skulle vilja göra men som ej hinns med. På jobbet håller vi på med utvecklingssamtal och det tar nästan hur mycket tid som helst. Det mesta av förberedelserna och själva samtalet får göras utanför arbetstid. I veckan som kommer ska jag ha fem samtal. Vad skönt när alla samtal är över.

Datorn har strulat lite i veckan. Trodde att jag fått in virus för den betedde sig så konstigt. Började t.ex. att skriva själv, avbröt olika aktiviteter man höll på med mm. Fick tips om att det kunde vara batterierna i tangentbordet (wireless). Har bytt dem och jag tycker nog att det fungerar som vanligt igen.

Marita, jag skulle behöva gå en "kurs" hos dig för att lära mig t.ex. att lägga in en klocka mm på sidan.

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Nackdelen med utvecklingssamtal för personalen att ha det på kvällstid... men toppen för föräldrarna. Det är ganska sällan alla är toppennöjda.

Absolut kan jag visa dig hur man lägger in lite skoj saker på bloggen.