söndag 16 mars 2008

Söndag....

igen. Tänk vad veckorna går fort. Nu är det ca 14 dagar kvar till träffen i Örebro. Kul!

Melodifestivalen ägde rum i går kväll. Var det rätt låt som vann???? Vet inte....men det var en av de bättre låtarna tycker jag.

Nu sitter jag som kassör i huvudstyrelsen i vår idrottsförening. Hoppas att det kommer att gå bra. Förra kassören var hemma hos mig i veckan och vi la in bokföringsprogrammet på min dator. Det är bra när man kan sitta hemma och jobba med bokföringen mm.



Det här grattiskortet gjorde Matilda och jag till hennes kusin. Han var hemma en vecka innan han skulle till Alperna och jobba. Det var det första jag gjorde och nu ser man att jag hade kunnat arbeta lite till med det. (Har inte gjort så många kort efter detta)

Scrappa lugnt!

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Fint kort! För att vara det första ska du vara riktigt nöjd!
Örebro... snart kommer vi :)