söndag 23 mars 2008

Påskdagen

Redan påskdagen. Snart är ledigheten slut och det är dags att börja jobba igen! Känns inget vidare.
Igår eftermiddag var vi hemma hos mamma och pappa och åt lite påskmat. Min bror och hans familj var också där. Vi var alla samlade utom Sofia och Fredrik och även min lillasyster saknades. De hade oturen att få jobba.
Igår gjorde jag ett besök i M.U TrädgårdsForm. En liten mysig butik på landet som har ett utbud av inredning, växter, krukor, trädgårdsprodukter mm.
Jag inhandlade godis, en kruka med rosor som min mamma fick igår samt denna lilla groda att ha i trädgården.

Kram

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Jag tyckte jag kände igen grodprinsen innan jag läste. Visst är butiken mysig!
Kul att du tyckte om det jag gjort under påskhelgen. Får kanske ta med till Örebro så du får se de på riktigt?!