onsdag 14 maj 2008

Måla hus


Ibland hinner jag "vandra" runt bland olika bloggar och ibland infinner sig tanken att "här var längesen de uppdaterade". Nu är jag i samma situation, hinner inte med bloggen på det sätt jag skulle vilja. Det går längre och längre tid mellan skrivandet och jag får väldigt dåligt samvete. De sista veckorna har vi skrapat och börjat måla huset. Det tar nästan hur mycket tid som helst. Nästan allt rött är målat, men det vita är kvar att måla.


Vi har även haft en jobbig tid med min svärmor. Nu är det klart att hon är dement. (Tyvärr)
Det har varit en del fotboll att titta på. Jag har även hunnit med en! golfrunda. Men utan något lyckat resultat. Jag blir nog aldrig ett golfproffs!
Kassörsjobbet i idrottsföreningen tar också tid. Bokföring, samtal med banken, betalningar, pappersarbete mm.

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Men så är det ibland... livet måste få gå före Internetvärlden.
Synd med svärmor. Men bra i alla fall att få en diagnos.
Och huset kommer ju bli underbart vackert när det är klart!