lördag 29 december 2007

Gott slut

Oj oj oj vad tiden går fort........Nu har julen passerat i rasande tempo och 2008 står och knackar på dörren. Mycket arbete som läggs ner inför jul, köpa julklappar, städa, pynta, laga mat.......och vips så är allt över. Nu funderar jag över om jag ska ge något nyårslöfte.......nej det blir inget, kan ändå inte hålla och fullfölja det.

Jag har varit ledig från jobbet torsdag och fredag. Har haft barnbarnet Wilma hos mig båda dagarna. Igårkväll kom hennes mamma och hämtade henne. Vad tyst det blev.....vad tomt det var i sängen när jag la mig..... Jaa saknaden är stor!!

Något scrappande har det inte blivit på länge. Suget har varit stort mellan varven men det har alltid funnits något annat jag varit tvungen att göra. Jag hoppas att det infinner sig mer tid på det nya året så att jag kan göra allt jag vill!!!!!

Inga kommentarer: