lördag 1 november 2008

November

Idag är det första dagen i november. Strålande sol men lite småkyligt. Var tar dagar, månader och år vägen? Allt går så fort. Hinner inte med allt jag vill göra. På jobbet är det full speed. Igår eftermiddag slog vi ihop de båda avdelningarna och var tillsammans. Fritids var också nere hos oss, 3 barn. Snacka om att vara trött och slut i går när jag kom hem. Allt blir så rörigt, stojigt och bara...........jobbigt! Barnen springer bara runt och går från rum till rum.

Ikväll ska vi åka på minnesgudtjänst i Tunabergs kyrka. Därefter ska vi till min svägerska och få lite ätbart.

Nästa vecka jobbar jag i barngrupp endast på måndag. Tisdag har vi planeringsdag då ett vikarieteam kommer och tar hand om barnen. Onsdag har jag semester, torsdag fm är jag på kurs och em kompar jag och fredag har jag semester igen.
På fredag fyller jag 50 år men har undanbett mig uppvaktning. Ska tillbringa dagen med familjen. B och jag börjar dagen på Humlans Sköna Värld med massage, frukost och kurbad. Vad som sedan händer har jag inte en aning om mer än att vi inte ska vara hemma.

Ha en fortsatt skön helg!

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Grattis!! Vi var förbi i fredags men ni var inte hemma... nu förstår jag varför.