söndag 27 januari 2008

Hemskt...

att veckorna går så fort. Den här veckan vet jag inte vad jag gjort, den försvann i ett nafs. I måndagskväll när jag kom från jobbet hade jag världens huvudvärk. Tog en alvedon, gick och la mig. Vaknade vi 23-tiden av att magen kurrade. Hoppade ur sängen, ut på toa och pratade med "ulrik". Dagen efter låg jag hemma från jobbet. Mådde väldigt bra trots allt.

På onsdagen var jag tillbaka på jobbet igen. Det har varit en lugn vecka på jobbet. Vi har haft mellan 7-12 barn av 23 inskrivna. Mycket sjuka fortfarande. Det går lunginflammationer, hostor och förkylningar. Väldigt envisa saker. Får se imorgon hur många som har tillfrisknat och är tillbaka. Tiden går så långsamt när det är så lite barn.

Inget scrappande den här helgen. Önskade att jag hade varit med i Ö Husby på träffen men "vad är väl en bal på slottet". Jag ser fram till Örebro i slutet på mars.

Sköt om er!!!!

1 kommentar:

Tussemaja sa...

Förhoppningsvis hinner det bli någon mer scrapträff innan Örebro. Annars får vi träffas du och jag :)
Skönt att du är på benen igen!